Nástroj na správu povolenia na používanie súborov cookie je dočasne offline. Niektoré funkcie vyžadujúce váš súhlas na používanie súborov cookie môžu preto chýbať.
Všeobecné otázky.
- VŠEOBECNÉ OTÁZKY
-
Finančný lízing alebo úver – v čom je základný rozdiel?
-
Aké sú výhody financovania vozidla MINI prostredníctvom finančných služieb MINI?
-
Nebolo by lepšie si vziať úver od mojej banky a nákup MINI realizovať v hotovosti u partnera značky?
-
Čo závisí od mesačnej sadzby?
-
Nepredstavuje akontácia na lízing „stratené“ peniaze?
-
Zmluva je zmluva: Mám ruky zviazané zmluvou? Alebo môžem zmluvu ukončiť predčasne ako klient služieb financovania alebo lízingu?
- SPRACOVANIE ZMLÚV
-
Ako sa uzatvára zmluva s predajcom o službách financovania alebo lízingu? Aké osobné doklady a predpoklady sú potrebné?
- VAŠA ZMLUVA O FINANCOVANÍ
-
Kedy budú mesačné platby odchádzať z môjho účtu?
-
Moje bankové údaje sa zmenili. Ako vám mám oznámiť moje nové údaje?
-
Moje osobné údaje sa zmenili, ako a kde mám tieto zmeny zaznamenať?
- VYPRŠANIE ZMLUVY
-
Čo sa stane po vypršaní mojej zmluvy o lízingu alebo financovaní?
- POISTENIE A SERVIS
-
Aké ďalšie poistné produkty MINI môžem získať k mojej zmluve o lízingu alebo úvere?
- Online rezervácia
-
Aké sú výhody rezervácie nového auta MINI online?
-
Sú vozidlá ponúkané v rámci vyhľadávania nových vozidiel MINI okamžite dostupné?
-
Čo znamená Rezervovať vozidlo?
Rezervovať vozidlo je žiadosť o online rezerváciu s úmyslom kúpiť vozidlo u predajcu. Rezervačný poplatok je potrebný na zarezervovanie vozidla až do okamihu uzatvorenia zmluvy.
Rezervačný poplatok je potrebný na zarezervovanie vozidla až do okamihu uzatvorenia zmluvy. Počas tohto času si nemôže dané vozidlo na online platforme rezervovať nikto iný. Len čo sa zmluva uzatvorí, vozidlo sa vymaže z platformy a nebude už k dispozícii na predaj.
Ak zmluvu uzatvoríte, rezervačný poplatok sa pripíše formou kreditu k vašej finálnej platbe a/alebo lízingovej zmluve. Ak sa zmluva neuzatvorí, rezervačný poplatok vám bude vrátený.
-
Čo znamená VYŽIADAŤ PONUKU?
-
Ako sa s vami môžem skontaktovať?
Môžete sa obrátiť na ZÁKAZNÍCKY SERVIS BMW SLOVENSKÁ REPUBLIKA S.R.O.
ZÁKAZNÍCKY SERVIS BMW SLOVENSKÁ REPUBLIKA S.R.O. je prístupný telefonicky.
Telefónne číslo: +421 (2) 60 20 20 80.
V prípade otázok môžete vyplniť formulár - Žiadosť o kontaktovanie.
-
Čo sa stane, ak sa moje vozidlo poškodí po online rezervácii, ale pred vyzdvihnutím?
-
Aké možnosti odovzdania vozidla si môžem vybrať?
-
Aké sú pravidlá ochrany údajov vo vyhľadávači nových vozidiel?
Informácie o našej ochrane údajov nájdete tu: Ochrana údajov alebo Právne vyhlásenie.
-
Aké kroky sú potrebné na vykonanie rezervácie?
1. Prihlásenie alebo registrácia na My BMW/MINI Connected
Po výbere modelu vozidla a kliknutí na „Rezervácia vozidla“ sa prihláste alebo zaregistrujte, alebo pokračujte ako hosť.
2. Osobné údaje
Vyplňte svoje privátne alebo firemné údaje a odsúhlaste marketingovú komunikáciu.
3. Vaše vozidlo
Ešte raz si skontrolujte detaily vozidla, fakturačnú adresu a odsúhlasenie pravidiel a podmienok.
4. Platba
Vyplňte detaily vašej platby a odošlite platbu.
-
Kde môžem zmeniť svoje osobné údaje?
-
Mám prístup k faktúre?
-
Je možné zrušiť rezerváciu?
-
Môžem sledovať proces spracovávania mojej rezervácie?
-
Ak si rezervujem vozidlo online, je možná skúšobná jazda?
-
Kde si môžem vyskúšať rezervované vozidlo?
-
Je proces rezervácie spoplatnený?
-
Aká je výška rezervačného poplatku?
-
Ako môžem zaplatiť za svoju rezerváciu?
-
Aké sú možné príčiny zamietnutia mojej kreditnej karty?
• Na účte nemáte dostatočný zostatok.
• Váš účet je uzavretý.
• Vašej kreditnej karte uplynula platnosť.
• Vaša platba nebola vykonaná včas.
• Váš účet bol označený s podozrením na podvod. -
Musím po zaplatení rezervačného poplatku vozidlo kúpiť?
-
Môžem po zaplatení rezervačného poplatku vymeniť vozidlo?
-
Môžem fakturovať na firmu?
-
Bude mi rezervačný poplatok vrátený?
-
Právo na zrušenie?
Máte právo odstúpiť od rezervačnej zmluvy do štrnástich (14) dní bez udania dôvodu. Pre uplatnenie vášho práva na zrušenie nás prosím informujte jednoznačnou formuláciou vášho rozhodnutia odstúpiť od tejto zmluvy. Môžete buď vyplniť vyhlásenie o zrušení (viď vzor formulára v Rezervačných podmienkach BMW/MINI) alebo inak jasne deklarovať svoje rozhodnutie a odoslať ho príslušnému predajcovi poštou alebo e-mailom. Pri rezervácii vám pošleme meno, adresu a (ak je dostupná, tak aj) e-mailovú adresu predajcu. Hneď potom, ako predajca dostane vaše vyjadrenie, okamžite vám pošle e-mail s potvrdením zrušenia.
Pre splnenie časového termínu na zrušenie stačí, ak svoje vyhlásenie o uplatnení práva na zrušenie odošlete pred uplynutím časového termínu.
Ďalšie kroky:
Predajca vám vráti celú sumu okamžite potom ako dostane vaše oznámenie o zrušení, po uskutočnení rezervácie. Pre vrátenie sumy využije predajca tú istú platobnú metódu, akou ste vy predtým uhradili pôvodnú platbu, s výnimkou prípadu, keď ste si vopred explicitne nedohodli iný postup. V žiadnom prípade vám z vrátenej sumy nestrhneme žiaden poplatok.